Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Psychologia zdolności : współczesne kierunki badań



LDR 01491cam|a2200385#i#4500
001 1292200458732
003 CEN
005 20230921120421.9
008 070614s2005####pl#||||g#|||||000#0|pol#c
020 %a 8301145854
040 %a CEN %c CEN %e PNN %d CEN
080 %a 159.928:159.95:159.923](07)
245 0 0 %a Psychologia zdolności : %b współczesne kierunki badań / %c red. nauk. Andrzej E. Sękowski.
250 %a Wyd 1, 1 dodruk.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2005.
300 %a 200, [2] s. : %b tab. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr. przy pracach.
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Osiągnięcia szkolne
650 9 %a Osobowość
650 9 %a Popularność w grupie rówieśniczej
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Satysfakcja zawodowa
650 9 %a Zdolności
655 9 %a Podręcznik
655 9 %a Praca zbiorowa
700 1 %a Sękowski, Andrzej Edward %e Redakcja
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN %e Wydawca %4 pbl
856 4 0 %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1292200458732 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-01-14585-4
990 %a #A
999 %d MaSu (21/09/2023) %c KrGo (21/11/2011 ; 008, 020, 250+, 260, 920) %c KrGo (21/11/2011 ; 980-, 981-) %c MaSu (21/09/2023 ; 000, 008, 040, 090-, 650, 650-, 650+, 700, 710+) %c MaSu (21/09/2023 ; 650, 650+, 655+) %r 2005


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Katalog Biblioteki Pedagogicznej KPCEN we Włocławku
Nr inwentarza :
ks 93847
Sygnatura :
Wyp
Stan fizyczny :
nowa

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies