Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Diagnozowanie zaburzeń u uczniów



LDR 01258naa#a2200361#i#4500
001 1293100704703
003 CEN
005 20210318213136.0
008 200724s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CEN %c CEN %e PNN
046 %k 2020
100 1 %a Garstka, Tomasz. %e Autor
245 0 0 %a Diagnozowanie zaburzeń u uczniów / %c Tomasz Garstka.
260 # %c 2020.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Dyrektorzy szkół
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 52.
650 9 %a Diagnostic and statistical manual of mental disorders
650 9 %a Diagnoza psychologiczna
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Zaburzenia zachowania
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Dyrektor Szkoły %w (CEN)1291800333208 %g 2020, nr 7, s. 48-52 %x 1230-9508
856 4 # %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1293100704703 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b UrPr (24/07/2020) %d UrPr (24/07/2020) %c MaSu (18/03/2021 ; 380)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies